Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sytse - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sytse - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: SyBerk

Blijf op de hoogte en volg Sytse

19 September 2011 | Nederland, Groningen

Over 8 uren vertrek ik naar het station om de trein van 05:06 uur te nemen naar Schiphol. De koffer is helemaal klaar en ik zit op ongeveer 16 / 17 kilo. De rugzak staat klaar met de nodige vertier en consumpties voor onderweg in de trein. In Hoogeveen stapt een groepsgenoot in de zelfde trein.

Mijn vluchtschema voor de heenweg is:
MH 17 Amsterdam - Kuala Lumpur
12.00 - 06.05*
MH 711 Kuala Lumpur - Jakarta
09.10 - 10.10
* is volgende dag en het zijn de lokale tijden.

De oppas voor mijn huis en voor Domino gaat vanaf dinsdag in mijn huisje logeren.

Links aan de zijkant bij "Blijf op de hoogte" kun je aanmelden met je e-mailadres. Je krijgt dan automatisch bericht als ik weer een verslag geplaatst heb.

Ik wens jullie heel veel plezier met het lezen van mijn reisverslagen. Ik hoop ze regelmatig bij te kunnen houden.

Groetjes,
Sytse

  • 19 September 2011 - 18:39

    Dionne:

    hey Sytse

    Via deze weg wil ik je heel veel plezier wensen voor de reis die je gaat maken
    geniet ervan, dubbel en dwars verdient :)
    Vanzelfsprekend ga ik uitkijken naar je reisverslagen en eventueel foto's
    heerlijk sochtends bij de koffie even bijlezen :)
    Laatje iemand het weten als je op plaats van bestemming bent aangekomen ??
    heel veel liefs en knuffels en kom heel terug

    xxx dion

  • 19 September 2011 - 18:50

    Wendy :

    Hey Sytse, ik wens je een hele fijne reis.
    En vergeet vooral niet te genieten!

  • 19 September 2011 - 18:54

    Gees:

    je ligt denk ik al in je bedje want je moet vroeg op!
    ik ben blij dat er goed voor domino gezorgd wordt, ik zat al te denken, hoe zal dat geregeld zijn !
    geniet van deze vakantie, en kom heelhuids terug! xxxx gees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sytse

Actief sinds 16 Maart 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 10290

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 16 Oktober 2014

Samen 18 dagen Maleisië & Borneo

20 September 2011 - 06 Oktober 2011

Mijn eerste reis naar Indonesië

Landen bezocht: