Dag 16. De start van de lange terugreis. - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Sytse - WaarBenJij.nu Dag 16. De start van de lange terugreis. - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Sytse - WaarBenJij.nu

Dag 16. De start van de lange terugreis.

Door: SyBerk

Blijf op de hoogte en volg Sytse

05 Oktober 2011 | Indonesië, Kuta

Ik was vroeg wakker en heb eerst even op het internet gesurft. Daarna ontbeten in de eetzaal. Terug op de kamer heb ik de koffer ingepakt en de rugzak reisklaar gemaakt. De laptop helemaal opgeladen zodat ik op Kuala Lumpur ruim 2 uren kan werken. Der zitten genoeg leuke spelletjes op. Rond 11 uur nog even douchen en omkleden. En dan voor 12 uur uitchecken. Om 12:30 uur worden we opgehaald met een bus voor de rit naar het vliegveld dat hier vlakbij is.

De foto's ga ik in Nederland wel plaatsten. Het is een erg traag en omslag gedoe om de foto's geplaatst te krijgen.

Tot snel allemaal.
Groetjes,
Sytse

  • 05 Oktober 2011 - 02:57

    Gees:

    oh sytse! het mooie weer is hier op!
    neem ff wat mee wil je ?!

  • 05 Oktober 2011 - 05:54

    Dionne:

    fijne reis terug sytse en we gaan je snel weer zien

    dikke knufffff
    dionne xxx

  • 05 Oktober 2011 - 06:36

    Kater:

    zeg tegen die chauffeur voorin dat ie zijn best doet he?

    tot gauw!

  • 05 Oktober 2011 - 14:54

    Sytse :

    @ Gees: het mooi weer was in Kuta ook op. Ze hadden het al naar jullie verscheept vorige week. ;)

    @ Dionne: Dank je gaat wel lukken allemaal. Mijn taxi zal wel in de lucht blijven hangen tot schiphol. Ik hoop alleen op iets meer slaap en iets minder gebruik van het onboard entertainment te hoeven gebruiken.

    @ kater: Je moet hier eerst een bewijs van kamikaze halen voor je de weg op mag hier. Ik heb een groot respect voor die chauffeurs hier. Dat we maar 1 keer wat krassen op de bus hebben gehad is een groot wonder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sytse

Actief sinds 16 Maart 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 10282

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 16 Oktober 2014

Samen 18 dagen Maleisië & Borneo

20 September 2011 - 06 Oktober 2011

Mijn eerste reis naar Indonesië

Landen bezocht: