Dag 16 A. Groetjes vanuit Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sytse - WaarBenJij.nu Dag 16 A. Groetjes vanuit Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sytse - WaarBenJij.nu

Dag 16 A. Groetjes vanuit Kuala Lumpur.

Door: SyBerk

Blijf op de hoogte en volg Sytse

05 Oktober 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

De reis vanaf Denpasar is erg vlot verlopen. De vlucht van 3 uren zijn voorbij gevlogen. Dit dankzij het eten en het gezellig babbelen met een Nederlands stel.

We landen met iest vertragen op Kuala Lumpur. Al snel zijn we in de grote transite hal. Hier zijn we weer met het gratis treintje heen gererden. We hebben de tijd gedood met het spenderen van onze laatste centen. Ik heb nu 3 soorten valuta in me beurs zitten.Om niet teveel geld meer mee te hoeven slepen hebben we met elkaar lekkere chocolade gekocht. Ik heb zelf nog een souvenirtje gekocht van de Twin towers van Kuala Lumpur. Is wel lachen hier. Je betaald met 10 euro en je krijgt het wisseldgeld terug in Ringgit Malaysia biljetten en munten.

We ziiten nu domweg te wachten tot we kunnen boarden. We hebben nog ongeveer een uur de tijd. Ik ga zo nog even een spelletje doen op de laptop. Het is erg handig een mini laptop mee te hebben. Er zijn genoeg gratis inlog mogelijkheden hier. Zit hier via het internet van het vliegveld te typen. 3 uren GRATIS!!! Daar ben ik als Hollander natuurlijk erg blij mee. Grinzzzzzz.

Ik heb jullie gemist allemaal. Ben blij om jullie vrijdag weer te kunnen zien in Haarlem. Ik heb de taxi al gereseveerd. Dank je Wendy :)

Bedankt allemaal voor jullie reacties hier tot zo ver. Het is leuk om via hier conact te houden met familie, vrienden en collega's en een meelezend modelspoorclub lid

Ik zeg:
tot vrijdag vrienden.
tot zondag bij beppe familie.
tot maandag collega's
tot dinsdag spoorvrienden.

Groetjes,
Sytse

  • 05 Oktober 2011 - 18:44

    Wybe:

    zondag is de 4 mijl hoe moet dat dan?????
    Super dat alles goed is verlopen

    groetjes van ons

  • 05 Oktober 2011 - 19:14

    Pa:

    Een goede terugvlucht, en tot zondag bij beppe.
    Gysbert is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Morgen operatie voor galstenen.
    Wij gaan vrijdag bij hem langs voor zijn verjaardag en ziekenbezoek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sytse

Actief sinds 16 Maart 2011
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 10285

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 16 Oktober 2014

Samen 18 dagen Maleisië & Borneo

20 September 2011 - 06 Oktober 2011

Mijn eerste reis naar Indonesië

Landen bezocht: