Even reageren - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Sytse - WaarBenJij.nu Even reageren - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Sytse - WaarBenJij.nu

Even reageren

Door: SyBerk

Blijf op de hoogte en volg Sytse

30 November -0001 | Indonesië, Jogjakarta

Even iets over de groep. Het is een leuke gemengde groep. van alle leeftijden. De groep splitst zich nu langzaam op in kleinere groepjes. De party gangers en de de wat rustigere mensen.

Ach kater: je kent me ;)
Tja, Henk het zou leuk geweest zijn ;)
Ma gewoon bericht intypen zoala altijd en de sms komt gewoon bij mij aan. Ik heb de telefoon niet altijd aan maar check hem wel regelmatig. Je kan ook via priveberichten hier mij een berichtje sturen zonder dat het voor iedereen leesbaar is.

Dionne Geniet maar weer lekker van je bakkie en de rust. Kom jouw en de rest 7 oktober wel weer plagen..... ;)

Gees Je Boerenbrokken zijn hier ook beroemd

Foto's downloaden lukt nog niet. Ik hoop dinsdag ff meer tijd ervoor te hebben. Tis een druk druk druk programma..... pff wat hebbeb wij het zwaar hier grinzzzzzzzz

Zoald ik bij dag 5 al schreef. wij merken niets van de gebeurtenissen in Solo en wij komen ook niet dichterbij.

Tot ziens allemaal en ik zie ook uit naar jullie reacties.

Sytse

  • 26 September 2011 - 17:58

    Gees:

    sytse je valt in herhaling hihihi

  • 26 September 2011 - 23:09

    Kater:

    zo :-
    weer ff alles bijgelezen...
    tot het volgende verslag weer.
    p.s. maak je geld maar op, de euro is niks meer waard ondertussen...:-)

  • 27 September 2011 - 18:49

    Inge:

    moet je het ook niet 2x lezen moeders!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sytse

Actief sinds 16 Maart 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 10287

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 16 Oktober 2014

Samen 18 dagen Maleisië & Borneo

20 September 2011 - 06 Oktober 2011

Mijn eerste reis naar Indonesië

Landen bezocht: